Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.11.2006 19:37 - razmisli i strasti - 4ast poredna: ICQ newoli
Автор: 4ernakotka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1570 Коментари: 0 Гласове:
0



няма нищо по-хубаво от това да се прибереш вкъщи... да се стоплиш около парното /брех какви екстри имало в софия - парно, в Варна не съм и мечтала за парно, топлех се на печки Елка и си мислех че това е лукс image/... да седнеш пред компа с чаша димящо кафе и да се заровиш в блоговете...

като се замисля image блог.бг май вече стана моя втори дом... стана сутрин - надник в блога, слетобед  докато си пия кафето...айде пак в блога...

позабавих се да пиша в моя блог, както ми беше идеята, докато си пия кафето... защото реших да експериментирам и да вкарам нови звуци в айскю... да разчупя еднообразието и да се оттърва от писналото ми "оу Оу"...

да, де... ама тъпото айскю... взе че се прецака... и ме хвърли в паника... image
то рестарт на програмата ли беше... то преинсталиране ли беше...
е,не ще и не ще да тръгне номерчето ми... image
та се принудих да си направя ново... няма да се предавам я image

но след 15 минутки се прехвърлих към старото си номерче и... о,чудо... то проработииии image

отдъхнах си image ... поне един щастлив хепи енд, в тоя скапан ден - изпълнен с емоции, със студ и кишав сняг... image



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: 4ernakotka
Категория: Забавление
Прочетен: 390234
Постинги: 48
Коментари: 265
Гласове: 68
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930