Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2016 14:15 - Мърфи - обичаме те и си спомняме за теб с усмивка
Автор: 4ernakotka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1075 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 07.08.2016 15:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
     Мърфи - обичаме те и си спомняме за теб с усмивка

 

image 
Беше пролетен ден - може би 2008 година (скарана съм с хронологиите, но помня че е пролет) - запомнила съм сезона, защото беше слънчево и топло време. 

 

 

 

 

По това време - след репортаж по Господари на ефира за Сеславци - приятелката ми реши, че ще спасява света. Започна да влиза в форуми за кучета, започна да участва в акциите.
Първата акция организирана от доброволците на dog.bg - в която тя се включи, я последвахме аз и Цеци. Цеци е пич - само да му кажем пали колата и той пали. обикалял е цяла България, заради нашите прищевки, та приел това приключение за поредната прищявка, в една ранна сутрин подкара колата към Сеславци. 
Едва намерихме изолатора, и то защото едно момче от форума ни чакаше на един разклон, та да ни докара. Последвахме го... 
Няма да изпадам в подробности, но посещението в Сеславци беше кратка предистория за запознанството ми с Мърфи.

 

 

 

 

Полужив,полумъртъв, наместихме Макс в една клетка в "хотела за кучета" в Суходол. Наред с лечението - защото условието Макс да излезе от изолатора, беше да бъде кастриран. но освен кастрацията, имаше усложнения в дробовете и куп болести, които беше прихванал от изолатора - наред с лекарствата които му накупихме от кварталната аптека. Наред с дневния наем за престой на кучо, доброволците които ходеха там, помолиха да им помагаме в чистенето. Правехме го всеки ден...

1. 
За Мърфи знаех от форума за бездомни животни. Бях прочела няколко страници от темата за него.
Живеел в конната база до София (забравих в кой квартал, но това не е важно). Израснал там. Собствениците се сменили и започнали проблемите. Подритван, навикван. Бил агресивен и нападал ... коне. новият собственик искал да го ... УБИЕ?!?!?! Един "санитар" на конете, бил член на dog.bg и го завел в "хотела". и се започват трагедиите...
Мърфи - известен също като Бенджи - е взиман от стопани и връщан, защото бил проблемен. Нямал хигиенни навици - пикаел вкъщи, разкъсвал чували с боклуци.... Историята на "вземи-върни" продължаваше вече 4ти месец.
Още щом се озовах в "хотела", първите ми думи бяха: "искам да видя Бенджи/Мърфи"
Показаха ми го - в обща клетка с 20 кучета. Седеше свит в ъгъла, докато кучетата лаеха за внимание. Повиках го. Дойде до оградата с нежелание, плах и с подвита опашка. с тъжен и молещ поглед,вперен в мене. Сякаш питаше: ще ме вземеш ли...
Знаете ли какво е да си в клетка с 20 кучета ... там винаги има "лидери", винаги има "подчинени". Той, "агресивния" Мърфи беше от вторите. 
Още преди да стигна в хотела, знаех че това куче ще излезе от там. Сега, нищо не можеше да ме разубеди в това. и казах: искам го вкъщи!!
Приятелката ми малко се колебаеше, защото вкъщи имахме един буен Марк. Как щеше да приеме нов "брат". как щяхме да се справим с две кучета. как ...
но погледът на Мърфи я беше спечелил, още повече от мене ... още повече, че аз я убеждавах: виж го как те гледаааа ... как ше пренебрегнеш този поглед...

 

 

 

така Мърфи стана член на семейството ни... вече бяхме 4 ма - аз, приятелката ми, Марк и Мърфи.

 

 

от хотела скептично предположиха че до седмица ще сме вдигнали ръце от него... и ако това стане, помолиха и натъртиха, да не го захвърляме на улицата, ами да го върнем при тях...


to be contined...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zuzi0550 - кога, ще е това contined?
07.08.2016 15:02
кога, ще е това contined?
цитирай
2. 4ernakotka - кога, ще е това contined? ами с...
07.08.2016 15:53
zuzi0550 написа:
кога, ще е това contined?

ами следвай поредицата де ...

а линкове към следващите серии от историята за Мърфи ще има като кача всички части :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 4ernakotka
Категория: Забавление
Прочетен: 389442
Постинги: 48
Коментари: 265
Гласове: 68
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031