Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.10.2006 22:13 - Далеко далеко
Автор: 4ernakotka Категория: Музика   
Прочетен: 5203 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 31.10.2006 22:21


поразрових се аз в една тетрадка, която си донесох от Варна... която е пълна с текстове на песни, преводи от руски на български /мои преводи/ на стихове... и ето какво намерииих image

Далеко далеко
Аврам Русо

Потеренный рай, тебя в днем я ищу
как в пустине ручей
Потеренный рай, я знаю меня все равно
ты не будеш моеи
но полным ден мои диханием твоей любви
горячая кров, не греет песню пей
и ноч не дали тепло
горячая кров я знаю быт с тобою мне все равно не дало
но полны ден мои диханием твоеи любви

Далеко далеко ангел мой
далеко далеко живу с тобой
далеко далеко с твойом блену
далеко далеко тебя люблю

Потеренный рай тебя в днем я ищу как в пустине дождый
кушачее дым но все мый
плачет небо ето селзый мои

горячая кров, не греет песню пей
и ноч не дали тепло
горячая кров я знаю быт с тобою мне все равно не дало
но полны ден мои диханием твоеи любви

Далеко далеко ангел мой
далеко далеко живу с тобой
далеко далеко с твойом блену
далеко далеко тебя люблю

--------

Загубен рай, тебе търся в деня
както река в пустиня
Загубен рай, аз зная
на мене ми е все тая но дъха на любовта ти
изпълва моя ден

Горяща кръв не пее в песента изпята
и в ноща не ми дава топлина
Горяща кръв аз знам да бъда с тебе
на мене ми е не ми се отдаде
но дъха на любовта ти изпълва моя ден.

Далече,далечно ангел мой
далече, далечно аз живея с теб
далече, далечно в твоите мечти
далече, далечно аз те обичам.

Загубих рая, аз те търся в деня
както дъжд в пустиня
тлее пламъка във всеки от нас...



Горяща кръв не пее в песента изпята
и в ноща не ми дава топлина
Горяща кръв аз знам да бъда с тебе
на мене ми е не ми се отдаде
но дъха на любовта ти изпълва моя ден.


Далече,далечно ангел мой
далече, далечно аз живея с теб
далече, далечно в твоите мечти
далече, далечно аз те обичам.


Тагове:   Далеко,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. azsymtoi - :)
07.10.2008 09:19
Ето оригиналния текст на песента! Прекрасна песен наистина! По нататък днес ще ти изпратя и превод.

Потерянный рай, тебя в нем я ищу
Как в пустыне ручей, потерянный рай
Я знаю, все равно нет, ты не будешь моей
Наполнен день мой дыханьем твоей любви

Горячая кровь не греет
Без любви ночь не дарит тепло, горячая кровь
Я знаю, быть с тобою мне все равно не дано
Наполнен день мой дыханьем твоей любви

Припев: /2х/
Далеко-далёко ангел мой
Далеко-далёко, живу тобой
Далеко-далёко, в твоем плену
Далеко-далёко, тебя люблю

Потерянный рай, тебя в нем я ищу
Как в пустыне дожди, ушедшие, ты
Ну где вы? Плачет небо - это слезы мои
Наполнен день мой дыханьем твоей любви

Горячая кровь не греет
Без любви ночь не дарит тепло, горячая кровь
Я знаю, быть с тобою мне все равно не дано
Наполнен день мой дыханьем твоей любви
цитирай
2. azsymtoi - ***
07.10.2008 11:33
Ето и превода. Горе долу :)
Загубен рай, теб в него аз търся,
Както поточе в пустинята,загубен рай.
Аз знам. Моя не ще бъдеш.
Денят изпълнен е с диханието на твойта любов.

Горещата кръв не топли.
Без любов ноща не дава топлина, гореща кръв.
Аз знам, че не ми е писано да бъда с теб.
Денят ми изпълнен е с диханието на твоята любов.

Далеко- далеко ангел мой
Далеко- далеко “живея с теб”
Далеко- далеко в твоя плен
Далеко- далеко обичам те!

Загубен рай, теб в него аз търся,
като в пустинята дъждове преминали си ти.
Къде сте?! Плаче небето- това са моите сълзи!
Денят ми изпълнен е с диханието на твоята любов.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: 4ernakotka
Категория: Забавление
Прочетен: 390195
Постинги: 48
Коментари: 265
Гласове: 68
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930