Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2006 00:30 - Снощи се напих...яко!, Дневник на алкохолните подвизи!
Автор: 4ernakotka Категория: Забавление   
Прочетен: 2130 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 29.10.2006 18:28




в събота беше велика вечер... трябваше да бъда на 3 места едновременно, но все пак успях и на 3-те места да мина image естествено навсякъде се пиеше обилно...

та като започнах на едното място с бяло вино, водка... пристигнах на второто място, трезва, но полусънлива, минава6е 11...
на втория рожден ден, течеше купон - обаче много по-различен от тези с които съм свикнала тук... всички седяха и пиеха... и странно защо, слушайки познатите ми песни от нашите купони, всичко ми напомняше за нашите купони... само дето хората бяха различни, и града беше друг image

там продължих на водка, оба4е като видях пред себе си бутилка уиски и... опаааа... как ще пропусна аз любимото си питие image и след 200 г. водка флирт, продължих на уискии... и пълнех 4а6ата догоре с уиски, а в друга кола... тия се шашнаха - да не ми стане нещо... ама пак не мога да се напия image

в 2 тръгнах към третото място... вече ми се спеше зверски, но нямаше как - веднъж се случва да съм в Варна и Теди да е там... image
вече бях отпрала на уиски, и баровски си поръчах джим бим image ... 100 усики, после ред бул, и пак уиски... та така издържах до 5 и не6то...

аз като се напия, имам една фаза де се катеря по столове да играя... познато на някои от вас,нали image
и сега не се размина...
видях някакви високи стол4ета и айде на едното...
ама то така се клатеше, нестабилно... та охраната се разтърча уплашена да не взема да падна...
а диджея вика - тука една не издържа направо... image

на сутринта беше най-весело...
събудих се аз, спала само 4 4аса... и ре6авам 4е 6те поспя о6те, но другите не мислеха така... ре6или 4е съм станала, родителите ми се размърдаха... и аз останах само да лежа...
по едно време викам на майка ми - искам нещо за глава а тя клати глава - какво препи ли снощи... а аз - ааа не, просто не можах да спя много и сега ме боли image
и ми говорят за разни храни, разни шоколади ... и само като чуя за храна и търча до тоалетната
но до екстремни ситуации,като повръщане не се стигна

Oct 17 2006, 03:59 PM


Тагове:   дневник,   напих,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: 4ernakotka
Категория: Забавление
Прочетен: 390377
Постинги: 48
Коментари: 265
Гласове: 68
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930